sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Kiitos Äiti

Kiitos kun jo pienestä pitäen opetit minulle väreistä. Annoit minun toteuttaa itseäni maalaamalla ja opetit miten värit sekoittuvat. Neuvoit aina yhdistämään toisiinsa käyviä sävyjä.

Kiitos kun et lellinyt minua pilalle, vaan ohjeistit ja opetit olemaan ihmisiksi. Opetit minua olemaan rehellinen ja avoin ja kunnioittamaan muita ihmisiä, auttamaan toisia ja katsomaan asioita positiiviselta kantilta.

Kiitos kun annoit minun olla oma itseni. Olet aina tukenut minua, halusin sitten pukeutua poikien housuihin tai pitää välivuoden koulusta. Et pakottanut minua muuttumaan miksikään muuksi mitä olen. Annoit minun harrastaa ihan mitä itse halusin ja kannustit minua siinä, mistä pidin ja missä olen hyvä. Ja kannustat vieläkin mieleni horjuessa uravalintojeni välillä.

Kiitos kaikesta tuesta, mitä olet antanut minulle ja annat vieläkin. Ja asioiden avoimesta käsittelystä. Pitkistä keskustelusta joita on pidetty yötä myöten.

Kiitos tyylitajusta ja innovatiivisuudesta, jonka olen sinulta oppinut. Jos jotakin ei kaupasta löydy, sen voi aina tehdä itse.

Kiitos myös siitä, että opetit olemaan yksilöllinen, eikä milloinkaan ole tarvinnut pelätä erottuvansa joukosta vaan pikemminkin olevansa ylpeä siitä.

Kiitos myös kaikesta taloudellisesta tuesta, ilman rahaa kun ei tässä maailmassa pärjää.

Kiitos siitä, että olet opettanut olemaan juoruamatta ja puukottamatta selkään. Sen avulla olen löytänyt myös rehellisiä ystäviä.

Kiitos ylipäätään siitä että olet olemassa ja olet juuri sellainen kuin olet ja olet minutkin opettanut olemaan oma itseni. Ilman sinua en olisi tällainen kuin olen. Olet ollut aina hyvä esimerkki naisena ja olet edelleen, ja itseasiassa huomaan muistuttavani sinua yhä entistä enemmän.

Rakastan sinua äiti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Joo joo! Sano vaa :D